baru..

Im still new in this blogger world..semua ini kerana aku tiada tempat untuk meluahkan perasaan..huhuhu..ya, banyak sebenarnya teman dan kawan serta keluarga disekeliling  namun..bagi aku, demi menjaga ikatan ini..it is better to express it here..long time ago,,waktu sekolah dulu..i have diaries…but after my mum read it…terus aku berhenti menulis..since that, ak pendam segala apa yang aku rasa..sehinggakan mana kawan – kawan yang tak berapa rapat akan cakap aku ni pendiam..hahaha..tapi mana kawan yang rapat dengan aku akan menyangkal kenyataan ini..yela..mungkin aku nampak pendiam..but..don’t judge the book by its cover kan..

Actually, dah lama aku nak buat blog ni..tapi..dengan projek – projek sepanjang sem, assignment lagi..huhuu…busy kot..sekarang ni baru ada masa sikit..ditambah pulak dengan problems that i have to face now,,menyebabkan aku membuat keputusan untuk mengambil tindakan ni..ntahla..nak diceritakan dengan kawan – kawan..aku tak rasa diorang nak dengar..yelaa..diorang pon ada masalah sendiri..ngan family..hmmm..apatah lagi..its really hard right now..and..aku pon x rasa  ada orang akan baca apa yang aku tulis ni..so..i think its the best for me..hehehe…actually, i wish i could be invisible for all the time..huhuhuh…aku tak suka sebenarnya orang di sekeliling tau apa yang sebenarnya aku rasa..yelaa..nanti orang akan kata aku ni cepat terasa la..cengeng la…ataupun mengada la…huhuuhuh..

So i hope that, my heart, feelings, will relieved after i talking to you…so start from now,,i hope you will be my diaries or my best friend..to share what i felt, saw…or…whatever…is it ok my new diaries?urm..rsenya…cukupla tu buat masa ni..gtg now..bye…

love,

akunamatiada

Leave a comment