HALANGAN TANGGUNGJAWAB.

Antara tanggunggjawab dan kehendak. Kadang – kadang kita telah merancang seuatu , apa yang akan kita lakukan untuk hari itu. Namun, akan datang halangan – halangan tertentu yang akan membuatkan kita tersepit. Mungkin ada yang berkata,

“takpalah, jus go on dengan apa yang kita rancang”.

Tapi mcm mana pula jikalau halangan yang datang itu adalah tanggungjawab kita? Susah sebenarnya apabila dah tersepit ni..hati akan gelisah. Jika kita go on dengan plan kita dengan mengelak daripada halangan tanggungjawab tu, kita akan rasa bersalah yang amat sangat..namun, jika kita memilih halangan tanggunjawab tersebut, hati kita tidak akan berpuas hati lantas akan menyalahkan keputusan yang kita buat.

Hurm…macam mana ni..? patutkah aku pergi kelas management? Ataupun go on dengan apa yang aku nak buat hari ni?seriously…serba salah..dan aku tak suka rasa ini.

akunamatiada . 26 October 2011, 1113

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: