KEDEKUT.

Sifat  yang semua orang ada. Bohonglah jika dia katakan dia takda secubit langsung sifat kedekut tu. Kedekut boleh jadi ; 1. Kedekut dari segi duit (yang paling nyata)  2. Kedekut ilmu  3. Kedekut rasa sedih  4. Kedekut untuk meminjamkan barang ; dan banyak lagi sebenarnya. Namun, di sebalik ‘kekedekutan’ tu ada cerita disebaliknya. As what exactly happened to me : my friend have bought one set of toast bread which really..really delicious!! However, bila aku nak sikit tadi,

“amekla..tapi jangan makan yang tengah..makan yang tepi tu je”

Huhuhuh…kedekut..tapi dia ada reason dia sendiri; which is..the center part is her favourite and actually she’s really2 hungry as she didn’t take her lunch yet. Tapi dengan adanya sifat kenakalan dalam diri aku ni (nakal ke?),,aku sengaja makan part yang tengah tu..hahahha

Takdala..aku da biasa kat umah, buat macam tu ngan adik2 aku..muahahhaa!!(jahat kan..) heheheh..sengaja nak mengusik depa..to ezi,,sorry la beb..saja je ak makan part yang tengah tu..hehhehe..

akunamatiada. 26 October 2011, 1920.

Leave a Reply

