cerita tentang usaha..

dengan apa yang terjadi kat aku sekarang ni,, apa yang penting bagi aku adalah usaha, usaha, usaha dan usaha..itu yang penting ..kerana aku yakin dengan janji Allah sepenuh – penuh hati aku.. janji Allah itu pasti..itu dah dikatakan di dalam Al-Quran..Allah ckp, (tak ingat surah mana) ” Allah tidak akan merubah nasib suatu kaum hingga mereka merubahnya sendiri”..bukan tu je..banyak lagi sebenarnya..hurm, dan..

aku memohon kepadaMU, supaya engkau buang was was yang ada dalam hatiku ini, dan moga diteguhkan keyakinan ku kepadaMu ini..

amiinn..

i’m just doing this for the sake of Allah, my parents and myself..semoga apa yang aku buat ni akan mendatangkan manfaat kepada diriku sendiri, keluarga ku, masyarakatku, negaraku dan yang terutamanya agamaku yang kucintai..

Leave a Reply

