Andai

Aku pelik sangat..tapi, xdala pelik mana pon..hehehhe..hidung aku ni…asek berdarah je..suatu masa dulu penah terjadi and so far..nothing happened..alhamdullillah la..but lately, makin kerap jadi lak..boleh cakap setiap hari la..kali ni kena bukannya sikit2 macam dulu tu…dgn darah pekatnya..dan banyak..tuam2 ngan tisu,,kuar lagi….tuam, kuar lagi…

Aku pernah carik kat internet about these phenomena..tapi bila baca2..they’ve just said..nothing serious..just maybe our inner parts are bleeding..and bila tanya makjang (yelaa..sapa lagi nak tanya…parents ak x hirau pon pasal anak dia sorang ni,,sihat ke..berpenyakit ke..normal ke (walaupon ak tau ak ni x normal senanya))..mungkin badan aku panas sgt..

And aku pon x amek serious pon psl mende ni..yelaa..aka tau,,aku ‘sihat’ ke..x ‘sihat’ ke..takda orang hirau pon..there’s nobody fell or felt my existence..aku ada ke..takda ke..tak effect sekeliling pon..

Cuma skarang ni aku berserah 100 % pada tuhan..yelaa..semuanya dia dah tentukan..kita mati bila..mati mcm mana..hidup berapa lama..

Andai kata..andai la kata..aku mati besok..hurm..banyak lagi amalan aku yang x cukup…wajib, sunat apath lagi..hurm..

Ya Allah…sebelum kau tarik nyawa ku,,]

Berikanlah aku kesempatan untuk beribadah sepuas2nya..

Amin..ya rabbal a’alamin..

*padahal..Allah mmg tgh bagi chance kat kita tok beribaadt..kita je xnak grab chance ni…huhuhuh

(dush..dush..tumbuk muka sendiri)

akunamatiada.2241.111111.

Leave a comment